Badania fokusowe są narzędziem pozwalającym na rozpoznanie i analizę wielu poziomów rzeczywistości społecznej i konsumenckiej. Polegają na dyskusji prowadzonej przez moderatora w grupie celowo dobranych osób (najlepsze efekty daje rozmowa w gronie 6-12 uczestników).
Prowadzimy badania fokusowe na terenie całego kraju.
Prowadzimy badania fokusowe na terenie całego kraju.
Oferujemy kompleksową organizację zogniskowanych wywiadów grupowych (FGI):
- Opracowanie metodologii (w tym scenariuszy wywiadów);
 - Rekrutacja uczestników;
 - Realizacja wywiadu w profesjonalnej sali fokusowej z możliwością transmisji on-line do siedziby klienta;
 - Prowadzenie wywiadu przez doświadczonych moderatorów;
 - Transkrypcja wywiadu;
 - Raport z wywiadu wraz z wnioskami.
 
Co charakteryzuje wywiady fokusowe?
- Poznanie opinii i postaw wobec przedmiotu badania;
 - Interakcja między uczestnikami;
 - Możliwość obserwacji przebiegu wywiadu z podglądowi;
 - Szansa zaprezentowania rozmówcom prototypów produktów, konspektów reklam, projektów opakowań;
 - Sposobność do wykorzystania technik projekcyjnych, które pozwalają na poznanie ukrytych postaw.
 
Kiedy stosować wywiady grupowe?
                                    
- Opracowywanie strategii marketingowych;
 - Badania przekazów reklamowych;
 - Wprowadzanie nowych produktów na rynek;
 - Chęć poznania postaw i opinii wobec badanych zjawisk;
 - Uzupełnienie wyników badań ilościowych.