Blog

Specyficzny rynek

30 listopad 2015

Jednym z elementów specyfiki rynku farmaceutycznego jest fakt, że ostateczny zakup produktu przez klienta poprzedzony jest decyzją lekarza lub wspomożony poradą farmaceuty. Zatem skuteczna strategia marketingowa stworzona w oparciu o charakterystykę rynku

Czytaj artykuł

Badania marketingowe branży produktów FMCG

24 listopad 2015

Produkty codziennego użytku należą do branży produktów FMCG, lecz także zaspokajających podstawowe potrzeby, jak i szybkozbywalnych (należą do nich: wyroby tytoniowe, alkohol, kosmetyki, artykuły spożywcze). Charakteryzują się one dużą liczba klientów ora

Czytaj artykuł

Tajemniczy Klient

17 listopad 2015

Możliwość podglądu procesu badawczego Przebieg procesu badania „Tajemniczy Klient” powinien być w jak najwyższym stopniu transparentny dla klienta. Dlatego też na etapie wyboru firmy badawczej warto upewnić się, czy zapewnia ona dokładny podgląd harmon

Czytaj artykuł
FGI badania FGI badania jakościowe FGI wywiady fokusowe focus group interview
Copyright 2017 - 2024 Biostat
Polityka Prywatności | Pliki Cookies
Badania ankietowe od 4 zł.