FGI – Oferta

Badania fokusowe są narzędziem pozwalającym na rozpoznanie i analizę wielu poziomów rzeczywistości społecznej i konsumenckiej. Polegają na dyskusji prowadzonej przez moderatora w grupie celowo dobranych osób (najlepsze efekty daje rozmowa w gronie 6-12 uczestników).
Prowadzimy badania fokusowe na terenie całego kraju.
Oferujemy kompleksową organizację zogniskowanych wywiadów grupowych (FGI):

  • Opracowanie metodologii (w tym scenariuszy wywiadów);
  • Rekrutacja uczestników;
  • Realizacja wywiadu w profesjonalnej sali fokusowej z możliwością transmisji on-line do siedziby klienta;
  • Prowadzenie wywiadu przez doświadczonych moderatorów;
  • Transkrypcja wywiadu;
  • Raport z wywiadu wraz z wnioskami.
Co charakteryzuje wywiady fokusowe?

  • Poznanie opinii i postaw wobec przedmiotu badania;
  • Interakcja między uczestnikami;
  • Możliwość obserwacji przebiegu wywiadu z podglądowi;
  • Szansa zaprezentowania rozmówcom prototypów produktów, konspektów reklam, projektów opakowań;
  • Sposobność do wykorzystania technik projekcyjnych, które pozwalają na poznanie ukrytych postaw.
Kiedy stosować wywiady grupowe?

  • Opracowywanie strategii marketingowych;
  • Badania przekazów reklamowych;
  • Wprowadzanie nowych produktów na rynek;
  • Chęć poznania postaw i opinii wobec badanych zjawisk;
  • Uzupełnienie wyników badań ilościowych.
KONTAKT W SPRAWIE OFERTY


dr Monika Kurpanik
Project Manager
tel:(+48) 666 068 671
badania@biostat.com.pl
KONTAKT