Dlaczego warto skorzystać z oferty badań pracowniczych?

Mimo iż wiele osób nie do końca w to wierzy, badania pracownicze stanowią niezwykle skuteczną metodę w tworzeniu zgranego zespołu i profesjonalnego przedsiębiorstwa. Takie badania to spore przedsięwzięcie, które przynosi mierzalne korzyści biznesowe.

Korzyści płynące z badań pracowniczych 

Nie tylko pracodawca, ale również jego pracownicy są w stanie dowiedzieć się o wszelkich problemach i niedogodnościach, które pojawiły się w firmie. Należy uzmysłowić sobie, że jest to doskonałe rozwiązanie dla wszystkich nawet wtedy, gdy pewne kwestie mogą okazać się nie do końca miłe lub wygodne.

Badania pracownicze, a raczej ich wyniki dają nam pogląd na sprawy, którym warto się przyjrzeć i ewentualnie coś zmienić. Mogą również wskazywać obszary, które funkcjonują doskonale, co tylko utwierdzi nas w przekonaniu, że nasze metody zarządzania sprawdzają się. Warto wtedy również zaplanować pewne rzeczy, które od dawna odkładaliśmy z powodu braku czasu na ich realizację.

Oferujemy badania opinii pracowników z zakresu:

- badań satysfakcji z pracy,

- badań równowagi praca – życie prywatne,

- badań zaangażowania w pracę,

- badań kompetencji kadry zarządzającej,

- badań satysfakcji z wynagrodzenia,

- badań występowania dyskryminacji,

- badań poziomu stresu zawodowego oraz zachowań o charakterze mobbingowym.

Wszyscy mogą osiągnąć korzyści 

Dla pracowników jest to doskonała szansa na to, aby rozwiązać wszelkie trudne sprawy, które pojawiły się w obszarze zawodowym. Dla pracodawcy z kolei jest to możliwość zbudowania silnej więzi z pracownikami, co przekłada się na zgrany zespół i sukces całej firmy.

To również świetna okazja do tego, żeby poruszyć z pracownikami pewne tematy, które do tej pory odkładało się na bok lub były po prostu niewygodne. Pracownicy mogą również sami zaproponować zmiany, jakie chcieliby wcielić w życie – być może dadzą nam pomysł, na który sami jako pracodawcy nie wpadliśmy.

W jaki sposób należy przeprowadzić badania pracownicze?

Istnieje wiele metod i sposobów, jednak cel jest zawsze ten sam – uzyskać odpowiedzi na wszystkie ważne pytania i wdrożyć istotne zmiany, aby wspólnie pracować na sukces firmy. Należy więc dostosować do możliwości i preferencji pracowników taką metodę, która będzie najodpowiedniejsza. Ciężko stworzyć jedną uniwersalna recepturę, która sprawdzi się w każdej firmie. Istotne jest również prawidłowe sformułowanie pytań kwestionariuszowych w ramach wyodrębnionych bloków tematycznych, aby dotknąć wszystkich obszarów i uzyskać wartościowe odpowiedzi.

KONTAKT